Årets julekalenderfoto 'kom i kassen'

Af Benny Nygaard.

Onsdag den 7. september - kort før træningen kl. 17:00 - vrimlede det igen i år med masser af julenisser på klubanlægget, Skjøtt Arena.  Langt over 200 mødte op, så ny rekord for deltagelse, utvivlsomt.

Årets foto til Gug Boldklubs Venners traditionsrige julekalender skulle nemlig tages. Og som altid skal kalenderen prydes med et foto af de små årgange fra Gug Boldklubs kæmpestore store ungdomsafdeling. Og ”i kassen” kom det, billedet af dem alle.
Langt de fleste havde i år egne nissehuer med, men Vennernes ”julekasse” med nissehuer fra gammel tid kom også i brug, så ingen kom til at mangle.
De små fodboldspillere var som altid lidt svære at holde styr på (hvem sagde en flok lopper...?), men det lykkedes dog ved effektiv indsats fra klubbens ungdomsformand, Anders Egeberg Olesen. Han havde dem således alle ”i sin hule hånd” i nogle minutter, mens vores faste fotograf, Kristian Møller Andersen, 'skød løs'.

Gug Boldklubs Venner siger nu TAK til alle der mødte op - spillere, søskende og forældre.

Og glæd jer alle, for årets julekalender kan – som et varigt minde om en god tid i Gug Boldklub – som sædvanligt købes, når vi er lidt længere fremme på kalenderen, nemlig i november.
Til den tid vil klubbens små sælgere nemlig komme rundt og banke på alle døre i hele Gug og Visse.