Så er det nu du skal samle gaden eller din virksomhed til den sjoveste og hyggeligste event i Gug Boldklub.

Første fredag i september kan du deltage i Gug Boldklubs Gade- og Firmaturnering.

Arrangementet starter kl. 17.00. Der spilles på 6 baner omkring klubhuset.

En god tradition...

Første fredag i september afvikler Gug Boldklub hvert år den sjoveste og hyggeligste fodboldturnering.

Der er plads til alle, børn (store som små), kvinder, mænd, målscorere, målvogtere og heppekor!

Tilmelding til arrangementet inkluderer forplejning, en række kampe, social interaktion med klubfolk, naboer, andre gader, samt lokale og knap så lokale virksomheder. Og der er selvfølgelig mulighed for køb af ekstra snacks og drikkevarer i klubbens kantine.
Arrangementet tiltrækker altid hundredvis af mennesker, som hver især bidrager til hygge og grin.

Klubbens mange sponsorer bidrager til en god dag og aften - og mens mørket lægger sig over banerne og klubbens lækre fan- og eventområde, tændes der op for musik, hyggebelysning, bål og fælles afslutning.

Glæd dig!

Arrangementet markedsføres på facebook og her på gugboldklub.dk.