Emil Adelborg til AaB i ny stilling

AaB Akademiet opruster klubsamarbejdet med vores egen børne- og ungdomsudviklingstræner Emil Adelborg, som ansættes i en helt ny stilling.

For at styrke AaB Akademiets samarbejde med de nordjyske partnerklubber tiltræder Gug Boldklubs nuværende børne- og ungdomsudviklingstræner Emil Adelborg på fuld tid i stillingen som ansvarlig for klubsamarbejdet. Et stort cadeau til Gug Boldklub i almindelighed og Emil i særdeleshed.

En af hjørnestenene for AaB er alle de nordjyske partnerklubber, og nu opskaleres tilknytningen til partnerklubberne med AaB Akademiets fuldtidsansættelse af Emil Adelborg, som bliver ansvarlig for klubsamarbejdet.

Emil Adelborg bliver sammen med AaB's eksterne børneudviklingstræner, Jesper Baand, der blandt andet står for inspirationstræning rundt omkring i Nordjylland, partnerklubbernes bindeled til AaB i forhold til udvikling af børnefodbolden i de enkelte klubber. Noget der også tidligere er blevet styrket gennem etableringen af et børnetrænerlederforum i AaB tidligere på året.

Læs mere på aabsport.dk.