Julekalenderen på vej i trykken

Onsdag den 4/9 vrimlede det pludselig med små nisser på Skjøtt Arena. Årets traditionsrige foto til Gug Boldklubs Venners julekalender skulle nemlig tages.

Gug Boldklubs Venner har gennem rigtig mange år solgt en julekalender med en masse af klubbens spillere fra ungdomsafdelingen afbilledet. Et salg der giver gode penge i vennernes kasse. Penge der kommer såvel unge som gamle til gavn i løbet af året.

Ildsjælene i vennerne er allerede videre i proceduren og julekalenderen så godt som på vej i trykken. Salget starter i november og der håbes på stor købelyst fra alle borgere i Gug, Visse og opland.

Nisserne var som altid svære at holde styr på for fotografen og hvor mange nisser, der lige er med på billedet vides ikke. Du kan jo selv finde kuglerammen frem.

-kma