Følg med i 'vennernes' arbejde

Som altid kan du følge med Gug Boldklubs Venners arbejde ved løbende at klikke dig ind på venneforeningens bestyrelsesreferater, som findes på venneforeningens side her på sitet.

Seneste referat – fra den 22/2 - finder du her ]

Venneforeningen er en driftig forening, der bl.a. hjælper til ved MatchDay, sørger for salg af juletræer og julekalender, afholder en årlig markedsdag og uddeler en årlig og eftertragtet 'vennepris'. Foreningen er kort sagt bragt til verden for at støtte Gug BK som sådan og de mange aktive i klubregi.

Venneforeningen er pænt ’ved muffen’, som man siger, og har senest i 2020 bl.a. doneret Gug BK kr. 140.000 til indkøb af nyt køkken til ’loftet’ i klubhuset. Og der deles løbende penge ud til diverse hold i klubben i form af oprykningsbonusser, rejsetilskud til træningsture og meget andet.
Du kan altid søge om tilskud via foreningens side.

Hvis ikke du er medlem, koster det kun den beskedne sum af kr. 150 årligt at være med. [ Læs mere om den gode sag her ] og meld dig fluks ind, hvis ikke du allerede er medlem.

Og i øvrigt har 'vennerne', som de vanligvis kaldes, 50 års jubilæum i år. Et jubilæum som vi helt sikkert kommer til at høre mere til, såfremt coronaen ellers vil.